REKLAMACJE I ZWROTY W SKLEPIE INTERNETOWYM WWW.ONLYPROF.PL

ONLYPROF.PL gwarantuje satysfakcję z zakupu oraz zapewnia bezproblemowy zwrot asortymentu.

Zwrot produktu

Zwrotu towaru możesz dokonać w terminie 14 dni od momentu odebrania przesyłki.

Twoje prawa i obowiązki

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Pamiętaj, że towar, który chcesz zwrócić, nie może być używany.

Jak dokonać zwrotu?

Pobierz formularz zwrotu towaru (odstąpienia od umowy). Formularz zwrotu - odstąpienia od umowy.

Wydrukuj oraz dokładnie wypełnij formularz zwrotu towaru.

Spakuj przedmioty, które chcesz zwrócić, dołącz do paczki wcześniej przygotowany formularz zwrotu lub prześlij go drogą mailową na adres bok@onlyprof.pl wpisując w temacie wiadomości numer zamówienia.

➤ Jeżeli zwracasz wszystkie przedmioty z zamówienia nie zapomnij dołączyć ewentualnych gratisów, które zostały wysłane wraz z zakupionymi artykułami. W przypadku zwrotu części zamówionych produktów gratisy możesz zatrzymać.

➤ Pamiętaj, aby starannie zapakować paczkę tak, aby nie uległa uszkodzeniu w trakcie przewozu.

Paczkę prosimy przesłać na adres: FITKOSMETYKI sp. z o.o. Sportowa 10/33 35-111 Rzeszów

Zwrot należności: Po odebraniu przez nas przesyłki z wysłanym towarem oraz niezbędnych dokumentów rozpoczniemy procedurę zwrotu środków na wskazane przez Ciebie konto bankowe. Pieniądze otrzymasz zgodnie z ustawowym terminem wynoszącym 14 dni roboczych.

Reklamacja towaru

Reklamacji towaru z tytułu rękojmi możesz dokonać w terminie dwóch lat od daty zakupu produktu.

Twoje prawa i obowiązki

➤ W przypadku, gdy towar okaże się wadliwy masz prawo do wymiany produktu na nowy lub zwrotu całości lub części pieniędzy za produkt będący przedmiotem reklamacji z tytułu rękojmi.

Jak dokonać reklamacji?

Pobierz formularz reklamacji towaru. Formularz reklamacji.

Wypełnij formularz reklamacji towaru oraz prześlij go drogą mailową na adres bok@onlyprof.pl wpisując w temacie wiadomości „Reklamacja”.

➤ W treści maila załącz zdjęcia, które ułatwią i przyspieszą proces reklamacji

Oczekuj na decyzję. Twoją sprawą zajmie się nasze biuro obsługi klienta, które w jak najkrótszym możliwym czasie ustosunkuje się w sprawie Twojej reklamacji oraz przekaże informacje o dalszym procesie postępowania. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni, jednak wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klienta zwykle jest to nie więcej niż 72 godziny

Wymiana produktu lub zwrot środków na konto następuje w ciągu 14 dni od daty pomyślnego rozpatrzenia reklamacji.

Paczkę prosimy przesłać na adres: FITKOSMETYKI sp. z o.o. Sportowa 10/33 35-111 Rzeszów